Ан-22 Антей – Знову в повітря! (плюс фото Мрії, Руслана и Ан-70)
Вчора завод імені Антонова запросив бажаючих на презентацію оновленого Ан-22, присвячену його вильоту в перший комерційний рейс Цюріх – Абу-Дабі.
Авіалінії Антонова – відомий в світі бренд по перевезенню важких і негабаритних вантажів.
У першу чергу, звичайно, відоми най-най краща в світі Ан-225 Мрія і Ан-124 Руслан.
Тепер в цю славну когорту додався молодший за характеристиками, проте старший за віком славнозвістний Ан-22 Антей, за яким теж значиться ні багато, ні мало, 41 світовий рекорд. В цілому в світі залишилося близько десяти таких літаків, один з яких – в Україні. За рік літак, який не злітав близько п'яти років, повністю відновили, і не просто відновили, а переробили під європейські вимоги і він тепер може літати по всьому світу – єдиний з усіх Антеїв!
Ви можете запитати – а навіщо він потрібен? Відповідаємо. Можливості навіть Руслана такі, що він часто літає недовантаженим, тому що цей вантаж більше нікуди не влазить. Ну а вартість перельоту не змінюється. Значить, потрібен ще якийсь перехідний літак. Для розуміння Ан-124 "їсть" 13 тонн на годину, а Ан-22 – тільки 7. Інші витрати теж більше.
У перший рейс з Цюріха в Абу-Дабі літак перевезе якусь 25-ти тонну котушку з особливо цінним кабелем, яку не можна, до того ж, класти набік.
Дуже приємно, що в нашій країні, незважаючи на війну с сусідом и суцільну зраду, хтось ще щось робить корисне.
А тепер – фото і відео!
Так ми побачили АН-22 вперше – підходити було не можна, літак був
Телевізійники вишикувалися в ряд і встановили камери. Навіщо? А! Вони будуть знімати!
Інтерв'ю дає Олександр Гриценко – гендиректор Авіаліній Антонова
А нас повезли до смуги знімати зліт. Заради нас навіть поміняли щось у зльоті, мабуть напрямок, тому що смуга-то одна, щоб сонце в лінзи не світило, як я зрозумів.
Мрія і Антей в мареві від спеки
Ан-22 виходить на злітну смугу.
Відео зльоту:
Hasta la próxima, amigos!
Así que venceremos! Якщо у вас з'явилося непереборне бажання додати мене в друзі, тиц сюди. :)))) Дорогі гості! Щоб не бути забанені відразу і не бігати потім з траурними криками про поганого мене, велике прохання перед написанням першого каммент витратити трохи часу і прочитати верхній пост і правила блогу в ньому , що, безсумнівно, послужить справі взаєморозуміння і припинення непотрібних образ. Заодно дізнаєтеся, хто я і почому чому. Сердечне дякую!
Здравствуйте! Ваша запись попала в топ-25 популярных записей LiveJournal для Украины. Подробнее о рейтинге читайте в Справке.
Пользователь vlysenko сослался на вашу запись в своей записи «Ан-22 Антей – Знову в повітря! (плюс фото Мрії, Руслана и Ан-70)» в контексте: […] Originally posted by at Ан-22 Антей – Знову в повітря! (плюс фото Мрії, Руслана и Ан-70) […]
Antonov Company ©: Відновлений АН-22 вирушив у комерційний рейс/Renewed AN-22 started commercial mission https://youtu.be/Ofe2JZLAk-Q
Внешне тот-же Ан-22,движки вроде те-же НК-12,50-т лохматого года разработки. Ан-124 очень востребован,наша”Волга—Днепр” караваны “Шлюмберже” и “Бейкер —Хьюз” возит на них .Мрия—красавица!
Это как ты движки по виду отличил? Для Европы изменили: уровень шума, навигационно-посадочное оборудование, погрузочно-разгрузочное и что-то еще.
Ну если меньше шумит то что-то поменяли. А внешне старый НК-12.Тот воет пипец-как.
https://www.youtube.com/watch?v=hQaMak3avqw Ну да,на твоём видео так не воет.